sista dagarna hemma i härnösand

Nu ska jag berätta hela historien varför mamma ringde mig när jag var hos sandra.
Det är så att mamma och pappa har skilt sig och bor på varsit håll nu. Pappa är nu tillsammans med elin forsmans mamma. Nu bor pappa i bräcke med dom. Jag och mamma bor fortfarande i härnösand. Elins mamma och min pappa vill först gifta sig, sen skaffa barn och sen vill dom flytta härifrån. Inte elin, men pappa och elins mamma vill det och elin ba ''men wtf!!?'' så nu är jag och elin halvsystrar. Mamma sa till mig på mobilen igår att eftersom pappa och elins mamma nu bor i bräcke. Så måste mamma också flytta med mig till bräcke och byta skola till bräckeskolan för att mamma och jag har bestämt att jag ska vara hos pappa varannan vecka och vi flyttar till bräcke nu den 22/12 så det blir att packa mycket som tusan. Jag vill inte flytta men mamma säger att vi måste det :/ Jag vill inte skiljas från alla kompisar jag har här. Framför allt inte från Sebastian :'( ajg lämnar denna värld snart :o

Kommentarer
Postat av: molly

men kan du skicka mail, och lösen så jag akn lägga in designen:D<3;)

2010-12-06 @ 19:59:33
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0