HEMMA!

Hej alla bloggläsare! Kom hem för en stund sen. Kom dit med pappa, styvmamma, elin, elise och isadora. Var med familjen i några få timmar. Men sen träffade jag, elin, elise och isadora massa trevligt folk som vi var med resten av kvällen. Hade det jätte trevligt faktiskt! Kan ju berätta vilka vi träffade. Orkar inte ta upp alla. Men dem flesta var elin och elises kompisar. Vicktoria, Emma, Sara, Katrin, Elina, Emilia och många många många fler! Men nu ska jag faktiskt sova. Imorgon vid 14:30 så åker jag hem till mamma och då följer elin med mig för vi ska tillbringa lite tid för oss själva, bara hon och jag. Kan behövas. Prata om allting och sånt. Så jag bloggar imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0