ISADORA, JAG ÄLSKAR DIG, ALLRABÄSTAVÄN

Hej bloggen!
Idag så var jag med Isadora helatiden i skolan. Behövde snacka med henne om allt som hänt hemma med familjen och allt sånt och när jag hade snackat med henne så vart jag på bättre humör. Nu mår jag hur bra som helst, Mår fortfarande lite dåligt, men inte alls lika mycket! Var med isadora hela dagen i skolan. Det behövdes verkligen! Älskar dig hur mycket som helst isadora. Du hjälper alltig mig och finns alltid där för mig när jag behöver prata med dig! Du är helt otrolig! Men aja, skolan slutade vid två,  så efter skolan så åkte jag & isadora hem till mej och chillade!:D Isadora åkte hem vid sex tiden. Vi hade jätte roligt. Fast det har vi alltid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0