MYS DAG

hej!
jag & älsklingen vaknade för en liten stund sen och idag ska vi bara mysa på. Jag ska också packa ner mina saker för jag åker hem vid 18:00 ikväll. Känns så otroligt trist att åka ifrån min älskling. Vi ses ju bara på helgerna. Men iallafall; jag kommer nog inte att blogga någonting imorgon för då ska jag vara med Isadora. Hon ska sova hos mig tills på tisdag. Vet inte när hon kommer. Men de lär ju bli på förmiddagen. Kanske bloggar innan hon kommer. Men det är inte alls säkert. På onsdag kanske jag inte heller bloggar något för då kommer Fanny & Camilla hit kl.09:00 på morgonen och blir här tills 21:00 på kvällen. Kanske slänger in några snabba inlägg dem där dagarna, men det är inte alls säkert!
Men nu ska jag gå. Hörs kanske imorgon på förmiddagen innan Isadora kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0