PACKAR ...

Vaknade för en timme sen och nu håller jag på att packa ner de grejer som ska med till Agnes. Sen ska jag fixa mig. Men igår vart det lite strul med det där att ''sova över'' för familjen hade bestämt att vi skulle ha myskväll på kvällen. Så då bestämde vi att vi skulle ha myskväll först och sen vid halv elva tiden på kvällen så skjussar pappa mig till Agnes och då sover jag där. På lördag (i övermorgon) så är det majbrasa också. Ska gå med pappa, låssasmamma, syster, Elise (elins kompis) och Isadora. Får väl se om man träffar några trevliga människor där oxå. Men nu ska jag göra mig klar för v ska äta om en timme. Hörs imorgon innan majbrasan! Och efter ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0