Cant stand without you♥

Hej godingar!

Kom hem till mamma för en stund sen & har ganska tråkigt just nu.
Sitter faktiskt bara vid datorn. Men ska snart dra härifrån & kolla på tv,
eller kanske film. Får se.
Ikväll ska jag bara ta det lungt.

Imorgon är Måndag, sista lovveckan, blä!
Men ganska gött ändå.
Ska ta och planera veckan imorgon med kompisar oså.
Måste ju träffa några från h-sand innan skolan, saknar en massa ju!!
får btw se vad som händer imorgon,
alltså om jag är med någon kompis eller om jag bara tar det lungt hemma.
Men jag läju åka till nån kompis, eller att hon åker till mig..
aja, får se hur det blir.

Bloggar mer imorgon.
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0