hemma från Åland

Hej!
Nu är jag hemma från Åland, eller ja, för ca 2½ timme sen. Men har haft fullt upp med att packa upp allting. Jag, Isadora, älskling och mamma åkte hem från åland idag. Pappa, Elise, Elin, elins mamma, Robin & Emma kommer hem på söndag, då jag även kommer till pappa. Ska egentligen dit vid 14:30 men eftersom dom kommer hem vid 16 tiden så ska jag dit vid 18 istället. Blir mycket bättre. För då hinner dem packa upp allting och så! Dock så följde varken Isadora eller älskling med mig hem. Utan dem åkte hem till sig. Men på fredag kommer jag till älskling och blir där tills på söndag,
Om vad vi gjorde på Åland alla dem där dagarna, skriver jag i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0