Ange och soffs har samlag på toaletten

Hej påer!
Angelica var snäll och lät mig blogga medans hon och sofia har samlag på toaletten, Mysigt <333333 så nu sitter jag här själv och väntar på att dom ska bli klar ;)
snart ska vi se på skräckfilm också, myyys & partajj här då! På en jävla hög nivå också ;DD de gillas vaaa ? aa jagvet! HAHAHAHAH Kul jag har vaa ;))
Nej jag skoja bara. Idag (15:e) ska jag hem till Robin och där ska jag vara tills jag och Elin ska hem till pappa igen. Jag vill ju vaa med kompisarrr. Men måste packa och sånt oxå satt aa. Kommer bli bättre uppdatering när jag är hemma, fast inte lika bra då jag åker till min pojkvän.
Appropå det, herregud vad jag saknar honom! Håller på att dö. Har inte nämnt det på bloggen nånting. Men jag saknar min pojkvän så grymt mycket. Vill bara träffa honom här & nu och bara ha honom intill mig.
Får träffa honom snart, den 18:e! Gud vad vi ska mysa då ellleee?!
Jag älskar dig mest av allt älskling.
Lämna mig aldrig, jag kommer aldrig lämna dig.
Aja, nu kom angis och tjoffs ut från toan.
Ha det bra daggmaskar ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0