bråttomt... på något konstigt sätt..

Hej!

har tillbringat hela dagen & kvällen med min pojkvän. Har totalt struntat i datorn. Men de var ju lixom sista dagen jag fick träffa honom. Imorgon kväll så beger jag och elin oss med bussen ner till sthlm!
Kommer bli asroligt att träffa massa vänner. Men kommer även sakna pojkvän och massa vänner här :(
Tänkte informera er lite om min vecka i sthlm. Om vad jag ska göra och sånt

Kompisarna som jag ska vara med i STOCKHOLM!
11/7-13/7 Sover hos Isa
13/7 träffar Emilia och vi går på grönan
14/7-15/7 Sover hos Angelica med Sofia

16/7 Packa för att åka hem

17/7 åker hem vid 18 på kvällen och kommer hem vid 12 på natten...kommer nog däcka direkt då jag & Elin kommer hem. Om jag så ska däcka i soffan.
Sen på Måndag den 18/7 åker jag till älskling och blir där i 5 dagar. Då ska jag även passa på att träffa några kompisar iallafall. Jag vill ju vara med min pojkvän då jag kommer till han när jag inte kommer träffa han på en vecka oxå satt

Nu har nu nog koll.. hoppas jag!

Alltså det kommer nog inte att bli så himla mycket uppdatering den veckan jag är i stockholm. För som ni ser så kommer jag tillbringa den mesta tiden med kompisar. Blir kanske 1-3 inlägg bara! Men något är det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0