Cecilia Norberg, älskade mamma.

Mamma, jag vill tacka dig för allt du faktiskt har gjort för mig.
Det finns inte många mammor som är som dig.
Du gör verkligen allt för att få mig att må bra, för att jag ska må bra.
Du blir så ledsen inombords när du ser att jag mår dåligt, eller är ledsen.
Visst, jag var så otroligt arg och besviken på både dig och pappa efter flytten till bräcke.
Men det var för att jag var så ledsen, ingen av er lyssnade på mig.
Jag grät dygnet runt. MEN till slut så tog du tag i det & nu är vi på rätt spår.
Och varför vi är på rätt spår, jo, det är tack vare dig mamma.
Du insåg hur dåligt jag verkligen mådde, och du tog tag i det.
Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig, du är världens bästa mamma!
Du ska veta att jag aldrig kommer och klarar mig verkligen inte utan dig.
Mamma, jag är ingenting utan dig.
Det finns så otroligt mycket att skriva om dig, men får inte fram allt nu.
Men jag vill att du ska veta att du är världens bästa mamma och jag klarar mig inte utan dig.
Cecilia Norberg, älskade mamma. Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0