Fredag

Hejsan sötnosar!
Bloggade aldrig igår när vi kom hem för jag orkade inte och klockan var ganska mycket. Kan ju berätta lite om kvällen. Vid kvart i tio så skjutsade älsklings mamma oss till hans pappa och där hämtade vi mopeden & hjälmarna såklart. Sen for vi till något jäkla köpcenter och mötte alla. Sen åkte vi alla moppe med varandra. Bytte plats med varandra gjorde vi också! Sjukt kul. Kan bara säga såhär att både Felicia och Vilma är sjukt roliga att åka med :D Älskar Felicias moped! Jag vet att vi inte är 15 år än, men vi håller på att tränar. Jag håller faktiskt på med mitt mopedkort. Kommer få en moppe i mars 2012 då jag fyller 15, Den ni!
Haha sen stack Älskling bort med Hampus & Pontus, så då vart det bara jag, Vilma, Felicia, Elvira, Erik och Nicklas kvar. Så då stog vi & snackade om allt möjligt ett bra tag. Sen en halvtimme senare ungefär, så kom Älskling, Hampus & Pontus tillbaka från ingenstans. Sen vid elva så for Vilma & Nicklas hem. Så då vart det bara jag, Felicia, Elvira, Hampus, Pontus & älskling kvar. Så då bestämde vi oss för att åka hem till Elvira & kolla på film. Åkte hem till henne vid halv tolv och kollade på film. Sen vid halv två så for vi hem.
Sjukt kul vi hade iaf! Måste verkligen gööraas om!!! Älskar er alla sjukt!

Iaf så vaknade jag och älskling vid elva. Gick upp & åt frukost vid halv tolv och fixade oss lite snabbt. Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, mer än att jag & älskling bara ska mysa på, för imorgon kväll så åker jag hem. Blir väl att gå till affären & köpa något gott och mysa ner oss till en bra film eller något. Är mysigt det ibland också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0