HAHAHAH älsklings pappa är störd ;)

Hej bebisar!

Vet ni? min pojkväns pappa är totalt störd ;) Han säger att vi ska gasa på som fan när vi åker moped! :DD HAHAH ! Jag & älskling vaknade vid 12 hemma hos älskling & sen vid halv ett gick vi upp & fixa oss. Sen vid ett så skjutade Sebbes mamma oss till sebbes pappa & där åkte vi moppe! Har åkt moppe ända tills nu. Vi funderar på att sova här inatt för det är så kul att åka moped :) men vi får se hur vi gör..

Imorgon är det torsdag och då ska jag träffa min efterlängtade Fanny. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än. Det ända jag vet just nu är att vi ska träffas inne i stan vid tolv tiden. Kommer nog hem vid 18 till älskling för han ville det, sötungen då <3

Hör av mig senare ikväll eller imorgon, får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0