Love you <3

Hejsan guys!

Jag mötte Fanny på stan vid 12 och hon fick världens största & längsta kram. Sen gick vi & tog en fika och pratade om allt som hade hänt och allt som händer runt omkring oss just nu. Sen vid två så tog vi bussen hem till henne. Där spelade vi massa spel & satt vid hennes dator & kollade runt lite. Tog även massa kort, men dom lägger jag inte upp för dom vart typ missbildade xD

Kom precis hem till min underbara stjärna! Snart ska vi till affären och handla åt hans mamma. Sen ikväll blir det film med älskling och bara mysa på.
Ni är mina stjärnor,
ni är så underbart bra båda två.
Jag älskar er underbaringar.

Tack för dagen, världens bästa Fanny.
Jag älskar dig, min bästavän.
Tack för att du finns, du är värd guld♥

Sebastian, tack för att du finns älskling.
Du lyser upp min dag.
Utan dig är jag inte värd ett skit.
Utan dig finns inte jag.
Ingen sebastian, ingen jonna, så är det bara.
Jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0