Sleep soon

hej sweethearts!
Jag ska alldeles strax sova. Sitter & chattar med min bebis på msn just nu. Imorgon ska jag och bästavän in till stan & shoppa. Har saknat henne massssooor♥ Jag har faktiskt inte så mycket att skriva just nu,  mer än att jag ska packa på torsdag och fredag. Så då blir det nog inte så bra uppdatering!
åååh, kommer sakna både min älskling och massa vänner den veckan då jag är i sthlm! Får träffa er då jag kommer hem. Men ska till min älskling nästan direkt då jag kommer hem. Åker hem på söndag kväll & är hemma natten mot Måndag. Sen på måndagen samma dag så ska jag direkt till min älskling. Men funderar på att träffa antingen Camilla eller Fanny då jag kommer till min älskling. Var sjukt längesen jag träffade dom nu! Får se hur det blir! Men nu ska jag sova. Hör av mig imorgon eftermiddag då jag kommer hem ifrån stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0