tillbaka till verkligheten

Tja!
Kom hem vid halv tio igår kväll och somnade vid elva. Jag var så himla trött när jag kom hem till Robin igår. Orkade inte ens blogga. Har haft jätte kul med mina bruds iallafall! Love you guys. När jag kommer till sthlm nästa gång så får vi umgås längre! Men har haft jätte kul med er iaf. Måste göras om.
Just nu håller jag på att packa ner allt i min väska för imorgon kväll så bär det av hemåt, ganska skönt ändå. Iaf efter en vecka i stockholm. Men det har varit jätte kul att vara här. Ångrar verkligen ingenting. Allting har varit så underbart! ♥
Men det blir väldigt skönt att få komma hem också. Att bara få känna att man är hemma och allt. Det som absolut ska bli bäst & underbarast är att jag kommer träffa min pojkvän på Måndag!
Känner att jag vill skriva så himla mycket nu, men får verkligen inte fram orden. Så jag skippar det! Men det ska bli skönt att bara få komma hem iallafall!
Så ni vet så åker jag till min pojkvän på Måndag och blir där tills på lördag. Sen på söndagen så kommer jag till mamma igen. Saknar verkligen henne!
Hör av mig imorgon kväll innan vi ska gå mot bussen. Måste fortsätta packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0