världens finaste pojkvän & världens bästa dag!

Hej!

Ligger i älsklings säng med hans dator, och är på asbra humör. Älskling står typ ute & snackar med sin kompis hampus. Han kommer väl snart in.

Tänkte faktiskt berätta om vår underbara dag :) vid 12:00 så tog vi bussen in till stan och gick direkt in till något fik som jag inte minns vad det hette, och vet ni? älskling bjöd mig på fika!! Hur jävla söt som helst <3 jag fick en kaffe latte och kladdkaka med grädde. ÅÅh jag får tårar bara jag tänker på hur jävla söt han är. Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Blir väl mys framför någon bra film eller något. Vi är ganska trött & slut efter idag :P

Imorgon är det Onsdag, och jag & älskling tänkte hitta på något då, men vi vet inte riktigt vad vi ska göra.. vi har funderar jätte mycket. Men vi kommer ändå inte på något.. kanske kan fara hem till hans pappa & åka moppe i skogen? :) får se hur vi gör! Ska snacka lite med han.

Åh, nu kom älskling in igen och nu ska vi tydligen kolla på film eller något. Aja, vi hörs.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0