sängmys

Hejsan!

Nu ligger jag och bebi i hans säng och bara myser med datorn. Vi ska snart stänga av datorn och mysa ner med varandra och sätta på en film och mysa till den.
Btw så tänkte jag berätta lite om mitt sommarlov nu:
Fredag 10/6 skolavslutning, sen på kvällen bär det av till älskling och där blir jag hela helgen för på söndagen den 12/6 har vi 7 månader jag och älskling, så det ska såklart firas!
Lördag 11/6 älskling
Söndag 12/6 älskling, men åker hem på kvällen
Måndag 13/6 Isadora sover här
Tisdag 14/6 Sandra sover här
Onsdag 15/6 Sandra sover här
Torsdag 16/6 Sandra åker hem & jag åker hem till Camilla och sover över där
Fredag 17/6 Sover hos Camilla

Lördag 18/6 Åker till älskling och blir där tills på tisdag
Söndag 19/6 älskling
Måndag 20/6 Älskling
Tisdag 21/6 Åker hem från älskling och sover hos Isadora med Agnes & Ellen
Onsdag 22/6 hemmadag
Torsdag 23/6 älskling kommer hit och sover här
Fredag 24/6 älskling sover här

Lördag 25/6 älskling sover här
Söndag 26/6 älskling sover här
Måndag 27/6 älskling sover här
Tisdag 28/6 älskling åker hem
kommer med mer info senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0