drar till älskling i 2 veckor!

Hejsan!
bloggar bara för att nu.
Nejmen jag tänkte berätta en sak.
Jag mår så otroligt dåligt nu. Gråter varje dag & så. Har hamnat i en väldigt svår deprition ang att vi bor i bräcke. Jag vill ju faktiskt bo i härnösand. Men det fattar varken mamma eller pappa. Därför mår jag ju som jag gör. Gråter varje dag. Gråter somnandes. Har massa tankar i huvudet. Orkar knappt gå till skolan. Men tar mej dit ändå. Är aldrig med någon efter skolan längre och så. Därför ska jag till älskling i 2 veckor från och med på fredag. Kommer ta bussen till skolan såklart. Varje dag, jobbigt. Men men. Kommer hemifrån iallafall. För det är faktiskt i härnösand som jag hör hemma, inte i skitbräcke!
Tror det blir väldigt skönt att komma till Sebastian i 2 veckor. Att verkligen få vara där och rå om honom. För annars träffar vi bara på helgerna. Snart är det skolavslutning också. Kommer tillbringa sommarlovet med älskling allra mest. Kommer även att vara med Fanny och Camilla. Men med älsklingen allra mest. Det är faktiskt honom jag behöver mest av allt nu. Han stöttar mig jätte mycket. Så det blir skönt att komma till honom. Han bor faktiskt i härnösand. Då får jag ju även träffa Fanny och Camilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0