film

Hejsan!
Idag var det skola som vanligt. Slutade vid halv tre och tog bussen direkt hem till älsklingen. När jag kom hem till han så gjorde vi mat och sen satte vi oss på hans balkong och åt, myys! sen efter det så kollade vi lite på tv och sen gick vi ut och träffade några och nu är vi inne och ska kolla på film & sen sova.
men jag skriver mer imorn.
hare så bra.
älskling, du är det bästa som har hänt mig,
utan dig är jag ingenting,
det är du som får mig att stå på benen, det är du som får mig att kämpa i det jag går igenom,
det är dig jag behöver allra mest just nu för att jag ska klara detta.
hjärtat, du får aldrig lämna mig, för då faller jag.
12/11 - 2010 ett datum jag aldrig glömmer, ett datum jag alltid kommer att minnas,
ett datum som gjorde mitt liv till en dröm. datumet då jag fick universums finaste kille!
Älskling, du är allt jag någonsin önskat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0