hemma nu

Hejsan!

Sitter just nu och kollar på tv med mamma. Kom hem vid halv nio. Ganska skönt att vara hemma faktiskt. Men blir bara hemma tills på fredag,
för då åker jag till min älskling. Blir där tills på mångag, för på tisdag börjar skolan igen.

Sen är det skolavslutning och så ju. Så snart måste jag börja planera mitt sommarlov, eller snart? rättare sagt så måste jag börja planera nu. Men måste prata med alla kompisar, min älskling & min syster och allt det där också. Men Elin lär ju bara vara hos Robin, eftersom han bor i stockholm också. Så det är ju en bit att åka.

Hängde ju på Elin en gång ja. Kommer följa med Elin upp till stockholm nån gång igen, men när vet jag faktiskt inte men nån gång blir det iallafall!

Men nu ska jag fortsätta och kolla på tv med mamma. Så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0