Mini-lov snart

Jamen hejsan på er!

Ja, jag har ju varit med min vän Isadora hela dagen. Var jätte kul att få träffa henne! Vi har ju annars bara träffats några små mini pluttar i skolan för jag har ju varit hemma hos min pojkvän i 16 dagar. Så Isadora var den första jag var med nu när jag kom hem! Var med hon direkt efter skolan. Vi var hemma hos henne hela dagen btw. Var ute lite och så. Gick även till fritidsgårn och hade kul där. Jag kom btw hem för en timme sen och ska alldeles stras sova, för imorgon är det skola och jag slutar vid halv tre och då blire att vara med Agnes en stund och sen ska jag hem och mysa på!

På onsdag börjar vårt lilla mini lov. Vi har lov från onsdag tills måndag, för på tisdag börjar skolan igen. Så jag åker till min älskling på fredag & kommer hem på måndag. Vet inte riktigt vad vi kommer göra, men det får vi se när jag kommer dit!

Men nu ska jag alldeles strax sova, hör av mig imorgon då jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0