packar för fullt!

Tja!
Slutade skolan vid tre, kom hem vid halv fem. Stog och snackade med Isadora i en timme också. Men vid kvart över fyra så tog jag bussen hem. När jag kom hem så åt jag lite mat. Sen satte jag igång att packa. Har tagit nå pauser emellan också. Men de blir ju ganska så mycket att packa för jag blir ju borta hos älskling i 2 veckor, åker imorgon! Sen äre helg. Så egentligen så blire 16 dagar som jag är hos älsklingen.
Kommer sakna mamma ganska mycket också. För jag är ju hos pappa nu. På söndag kommer jag ju egentligen till mamma och är där i en vecka, sen nästa söndag så kommer jag ju till pappa igen, och söndagen efter den veckan så kommer jag ju till mamma. Så när jag åker hem från älsklingen då jag har vare hos han i 16 dagar så blir det mamma jag ska till. Skönt faktiskt.
Jag hör kanske av mig senare.

2 bilder ifrån google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0