påväg till sebbes pappa

hejsan!

Jag & älskling har nyss gjort oss klar och ska snart bege oss till älsklings pappa för vi ska åka moped där idag. Kommer nog att bli jätte kul! Sen sover vi där & åker hem till sebbe imorgon på morgonen och då ska jag packa ner mina saker & vid åtta på kvällen åker jag hem. Usch, kommer sakna älskling♥

Vet inte riktigt hur vi ska göra nu när det är lov dem här dagarna heller (onsdag-måndag). Om jag ska vara hemma (blir hos mamma denna vecka som kommer) och umgås med vänner och hitta på nå kul med dom eller om älskling ska komma till mig dem här dagarna. Vet inte, får se hur vi gör!

Bloggar mer ikv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0