planerar sommarlovet!

Tja!

Kom hem från Agnes för ungefär en kvart sen. Vi var hemma hos henne och spelade tv spel, kuuulit! ;)
Just nu sitter jag inne på mitt rum & planerar sommarlovet & sånt.
Alltså vilka jag ska vara med och vad vi ska hitta på och vilka dagar osv.
Sitter & chattar med några på msn, pratar med några i telefon, smsar med några också.
Ska även snacka med några på skolan imorgon.
Men helgen efter skolavslutningen och 1a veckan på sommarlovet är iaf planerad!

Men det skriver jag mer om sedan.
Snart ska jag börja packa för på fredag åker jag till älskling.  Börjar åtta och slutar halv tre, ganska segt. Men direkt efter skolan så möter jag upp älskling och då åker vi hem till den gosingen. Sen blir jag där tills på måndag. Åker hem på måndag förmiddag för jag måste fixa lite grejer inför skolan o så också.

Appropå skolavslutningen, jag har inte ens varit & köpt skolavslutnings klänning än, hahah ? ;o måste verkligen göra det snart. För jag menar, skolavslutningen är ju snart, det är snart dags och då måste allting vara klart. Det är inte bara att ta på sig nånting. Satt det måste fixas snart också!
Ska ta och prata med mamma och pappa om det där

Imorgon slutar jag i skolan vid ett och då blire att följa med Sandra bästavän hem. Vi har inte varit med varandra på över 2 månader och de känns ganska tungt. Hon är faktiskt min bästavän och vi har glidit ifrån varandra rejält. Så nu måste vi ändra på det.
Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, men det får vi se!

gammal bild,
älskar dig bästavän ;*

Aja, nu ska jag gå, hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0