tjatja

Louise valde faktist rubriken...

Förlåt för att jag inte bloggade något igår. Men jag och sebastian hade fullt upp. Direkt efter att jag hade slutat skolan så hämtade sebbes mamma upp mig & sebbe och skjussade oss till sebastians pappa för vi skulle få åka lite moped. Var skit kul och vi kom hem vid 18 tiden. När vi kom hem så gjorde vi lite mat och åt. Sen satte vi oss vid tv:n och slappade där. Sen somnade vi och nu sitter jag här på engelskan som snart är slut.
Slutar två så de är en skön dag idag, dock lite segt, menmen. Jag klarar mig.

Efter skolan tar jag bussen hem till sebbe som vanligt. Vet inte vad vi ska göra idag faktiskt. Men vi blir väl ute eftersom der är så pass fint väder ute också.
Men nu slutar vi så jag måste gå. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0