ÄNTLIGEN !!

Hejsan & godkväll!

Jag kom precis hem från älskling & har bara bra nyheter, vilken känns asönt :DD
För det första så har jag och älskling löst bråket & för det andra så ska jag och mamma flytta till hus!:D
Är så jävla glad dör !! :D Älskar min pojkvän & föräldrar så otroligt mycket !
På torsdag eftermiddag så åker jag till pappa direkt efter skolan också,
blir där tills på tisdagen. Sen åker jag till älsklingen på onsdagen & blir där tills på fredagen.
Sen åker jag till pappa på lördagen och blir där tills på söndagen. Sen har jag studiedag på måndag,
kan det bli bättre eller? :DD Nej, tror inte det :DD åååh är så jävla glad!
Jag och mamma flyttar i mitten på november :DD 
Du är mitt allt älskling, seriöst! Klarar mig inte utan dig,
världens bästa & underbaraste pojkvän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0