asrolig helg!

hej! Kom hem från älsklingen för ca 4 timmar sen och tänkte köra på ett blogginlägg nu. Jag orkar egentligen inte blogga nu men gör det för eran skull så hoppas att ni läser :) tänkte bara berätta om helgen nu. I fredags så kom jag till älskling vid halv sju och vi kollade på film exakt hela kvällen. Men på lördagen, ja då vart det mera ståhej :) var hos kompisar hela dagen tills på kvällen då vi gick ut med andra och festade och hade verkligen jätte kul. Kom hem vid tre på natten och jag var typ full :P däckade direkt i älsklings säng när vi kom hem :) idag vaknade vi vid tolv och åt frukost. Sen kollade vi på tv. Sen gick vi även ut och var lite här och var. Sen vid halv sju så åkte jag hem.
De va min helg. Hörs imorgon, puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0