Dag 11 – Mina syskon.

Som ni vet så har jag en halv syster som heter Elin Forsman. Alltså min pappa och Elins mamma är tillsammans. Alltså blir jag och Elin halvsyskon. Elin är en jätte snäll och underbar person, det lovar jag. Då jag och Elin är med varandra så har vi alltid roligt tillsammans. Vi hittar alltid på så otroligt roliga saker med varandra. Med Elin så skrattar man alltid. Jag och Elin kommer väldigt bra överens! Vi har kanske tjaffsat några enstaka gånger, men nästan ingenting faktiskt. Hon är världens bästa syster! Jag skulle verkligen aldrig klara mig utan henne. Hon får mig att orka. Hon finns alltid där för mig och hon är en del utav mig. Hon kommer alltid ha en väldigt stor plats i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0