Dag 7 – Min bästa vän

Ah, har ju ett par. Men kan ta dem närmaste.
Isadora Karlsson

Henne lärde jag känna när jag flyttade till bräcke, och vi blev vänner direkt.
Efter bara några dagar så hade vi blivit allra bästavänner.
Hon är en av dom som alltid har funnits där i alla lägen för mig och som fortf gör det.
Isadora betyder så otroligt mycket för mig. Jag skulle aldrig klara mig utan henne.
Finns mycket att skriva, men aja.
isadorakarlsson, allrabästavän. jag älskar dig

Camilla Sandström

Henne har jag känt i ca 5 år. Vi har varit bästavänner i 3 år.
Camilla betyder allt för mig, precis allt. Det är med henne och 2 andra jag är som starkast med.
Camilla finns alltid där för mig och har alltid funnits där för mig.
Vårat vänskaps band tillsammans är så otroligt starkt.
Jag skulle verkligen inte klara mig utan Camilla. Vi har faktiskt aldrig bråkat.
Eller jo, eller bråkat och bråkat, mest små tjaffs.
Men vi blir alltid vänner igen. Camilla, vi föralltid.
camillasandström, bästavän, jag älskar dig
HENNES BLOGG

Fanny Landin

Fanny har jag känt i ca 6-7 år och vi har varit bästavänner i 5 år och några månader.
Då mina föräldrar skulle separera så var Fanny den som fanns där allra mest för mig.
Hon fanns alltid där, exakt hela tiden, vad än klockan var om jag behövde prata.
Hon är en av dom som också betyder allt. Jag litar på fanny till 110% hon är verkligen bäst !
Du är så otroligt underbar hjärtat. Våra minnen är oslagsbara. Midsommar, kommer du ihåg? ;) haha !
fannylandin, bästavän, jag älskar dig.

Det var dom. Har fler bästisar också, men Fanny, Camilla och Isadora är dom som står mig närmast just nu, även om vi inte är med varandra så mycket. Men jag ska faktiskt vara med Camilla nästa helg :D hon sover hos mig exakt hela helgen. Louise och Agnes är jag bara kompis med, om ni undrade ifall dom också var mina bästisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0