Hemgång imorgon, woho!

~ förlåt att jag inte bloggade någonting igår,
men hade verkligen inte tid!
gör så mycket annat här så jag inte få nå tid alls nästan till bloggen

Nej, skoja, men saknar verkligen att vara hemma nu. Saknar pojkvännen en massa & även vännerna. Ska ju till älskling på onsdag, längtar verkligen! Men längtar även hem! Ska ta & umgås med mamma imorgon då jag kommer hem för sen på onsdag åker jag till älskling och blir där i 2 dagar och sen dagen efter drar jag till pappa igen och blir här i ca en dag!

Nu ska jag umgås med dom här hemma innan jag ska dra hem imorgon för åker hem efter jag har vaknat typ, så hörs imorgon då jag kommer hem, puss!

oh herregud, här snackar vi verkligen om gamla bilder !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0