I love it when you smile at me like that

Hej! Hur har eran helg varit? :D Min helg var verkligen bäst. Ska såklart berätta om den, men inte alla detaljer. Men iaf i fredags så åkte jag till Fanny efter skolan som jag skulle göra. Vi bara myste och kollade på idol och senare på kvällen så låg vi i hennes säng och bara pratade om allt möjligt. Sen på lördagen så åke vi först hem till älskling och var där men sen följde han med hem till Fanny och sen kom det en massa folk. Senare på kvällen så blev det bråk mellan mig och älskling för vi hade druckit båda två och var lite halft fulla, iaf påverkade. Vi avslutade inte bråket, utan båda två lade sig och sov. Sen idag så vaknade vi vi vid 12 tiden och älskling var fortfarande sur på mig och vi försökte reda ut bråket men det gick inte så bra. Vi ska reda ut det i veckan ist. Han är fortfarande sur på mig vilket jag inte är på honom lika mycket. Men jag hoppas verkligen på att de löser sig mellan oss för jag vill verkligen inte förlora honom, min fina pojkvän. Vet redan att han inte kommer lämna mig, men ändå. 

Kommer med dag 20, 21, 22 och 23 om en stund :)

~ Jag älskar dig och du är världens bästa pojkvän.
Du är den som betyder mest av alla för mig.
Jag vill inte att du lämnar mig nu för skulle verkligen inte klara det.
Du får mig att orka dagarna, att orka leva och att över huvudtaget orka.
Jag är ingenting utan dig, världens bästa pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0