snackar med älskling i telefon

Hejhej!

Älskling åkte hem för en timme och 15 minuter sen. Sitter och snackar med han i telefon och så. Men snackar även med Fanny på msn. Har planer inför helgen nu! Ska vara med Fanny hela helgen hemma hos henne. Åker till Fanny direkt efter skolan på fredag. Sen ska vi träffa älsklingen och en massa andra folk på lördag. Kommer bli en awesome helg, igen!:DD Kommer dock inte kunna ha tillgång till dator på hela helgen eftersom vi inte kommer vara i bräcke, utan härnösand. Såkallad min favoritstad. Men kommer blogga på No:n på fredag eftersom vi har våra skoldatorer också! det var väl det jag skulle säga. Men vi hörs imorgon peoples! Ha det så bra.

Ni ska bara veta hur mycket ni betyder.
Ni har en sån otroligt stor plats i mitt hjärta.
Utan er skulle jag inte klara mig,
utan er skulle jag inte vara den jag är idag.
Ni får mig till toppen. Tack för att ni finns.
jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0