Vart hemma hos älskling med dom bästa!

Hejhej! förlåt för att jag inte har bloggat något, men har faktiskt varit hemma hos älskling med Camilla och Fanny :) var bäst hemma hos honom. Eller vi var hemma hos hans pappa så vi åkte lite moped och så!:) hade det bäst idag. Tack för dagen, jag älskar er! Iaf så kom jag nästan precis hem och ska alldeles strax sova för det är somsagt skola imorgon. Fast ska nog inte sova än för jag börjar faktiskt halv tio, så ska sova om en stund istället. Men slutar dock vid tre. Vet inte riktigt vad som händer imorgon faktiskt, får se! Gud vad jag längtar efter mitt älskade mopedkort! Ska börja ansöka om ett i mars för det är då jag fyller 15 år och då får jag mopedkortet runt april tror ja. Blir ju perfekt i sommar då, woho!:DD då blir det inte mycket till att va inne heller ;)

Haha nej känner att jag bara skriver om onödiga saker nu,
hörs imorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0