skolstart imorgon.. Nervös!

hahaa förlåt för min jätte jätte dåliga uppdatering,
men har varit väldigt upptagen med kompisar.
Har även redit ut en massa saker som har hänt oså.
Ingenting som jag tänker skriva ut på bloggen.

Idag ska jag nog bara ta det lite lungt.
Känner att jag behöver det, har varit en ganska hetsig helg.
Imorgon är det skolstart & jag är ganska nervös.
Har ganska många funderingar.
Tänker mest på schemat.
Men ska bli otroligt kul att få träffa alla igen.
Har saknat en massa folk!
Sen saknar jag min älskling också,
träffar han på onsdag. Men känns som en evighet tills dess :( ååh.

Aja, morgon bloggar imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0