Veckoplaner

kom inte på nån rubrik.

Nu har jag planerat denna vecka riktigt ordentligt.
Den är ganska fullproppad faktiskt :p

Måndag den 15 Augusti (idag): ta det lungt bara och planera veckan
Tisdag den 16 augusti: Sandra sover här & vi myser på.
Onsdag den 17 augusti: Älskling kommer hit en snabbis för vi måste planera in vilka dagar och helger vi ska ses nu när skolan börjar oså. Då kan vi ju inte ses hur som helst eftersom det är skola för båda. Så vi måste planera.
Sen när han har åkt hem så går jag till Isadora är med henne, men åker sen hem lite senare på kvällen
Torsdag den 18 augusti: Åker till Camilla och sover där tills på Lördag
Fredag: Camilla!
Lördag: Åker direkt till Fanny och är där tills på kvällen.
Söndag: tar det lungt hemma & förbereder inför skolan.

Ja, de där var min vecka de :) ganska fullproppad,right? :)
hahah vet inte ens om jag kommer hinna blogga, kanske ett enstaka inlägg per dag? ;p
Mybe, maybe not, lets see.

Ska snart gå ut på en promenad så jag får lite luft.
Sen blir det en massa film för jag är helt slut.

- saknar min pojkvän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0