nice dag

Hej sunshines!
har varit hemma ett litet tag nu.
Slutade skolan vid 15.05 och direkt efter så stack jag och Sandra ner på stan.
Satt inne på fiket och hängde där en stund.
Sen kom Isadora & då satt vi och pratade med henne.
Sen åkte Sandra hem. Då satt jag och isadora och snackade om allt möjligt.
Vi snackade b la om att vi måste vara med varandra oftare.
Vi båda känner att vi håller på att glida ifrån varann och de är sant.
Jag vill verkligen inte glida ifrån henne för hon betyder så otroligt mycket.
Iaf så tog jag bussen hem vid 17.30 och kom hem vid ca 18.05 tiden.
Näe nu ropar mamma att maten är klar.
Hörs imorn sunshines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0