Underbar dag

Godkväll readers, fyfan vilken underbar dag det var dag.
Tänkte berätta om den nuja.

Började skolan som vanligt vid 8.00 och hade 3 lektioner, Matte, Bild och SO. Fast.. gjorde ingenting på SO:n :) fast det gjorde ingen annan i klassen heller satt ja. Nästan alla satt och snackade. Grymt kul var det iallafall.
Fast, Ellen går inte med oss längre:( hon har bytt klass.
Sjukt tråkigt, för hon var och är sjukt rolig.

Slutade vid halv 2 och hängde med Agnes hem. Vi satt lite vid hennes dator och spelade sims och åt chips. Lite chill på dillen sådär ba ;) nejmen vi hade det grymt mysigt. Kom hem vid åtta tiden från henne. Satt ja, var med henne i princip hela dagen. Älskar dig gumman, du är allt för bra, så grymt bäst.

Imorgon börjar jag 10.00 och går till 16.00 askul va? Ne.. men efter skolan blir det asnajs för då tar jag bussen till min efterlängtade älskling som jag saknar massor! Ska bli grymt kul att få komma till honom, att bara få mysa med han och hålla om han. Men åker dock hem på kvällssidan, så sakna honom, ja det kommer jag definitivt att göra. Men jag åker ju till han i helgen sen igen.
hahaha bilden <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0