You're perfect

Jag har hittat den perfekta pojkvännen i mitt liv och det är Sebastian Kristoffer Lindgren. Han får mina dåliga dagar till dom bästa, han får mig att tänka på helt annat, han får mig att må bra, han får mig att skratta varje dag, han är den absolut bästa jag vet. Jag klarar mig inte utan han, och jag kommer aldrig någonsin att släppa honom. Han är den perfekta för mig, han är den jag ska leva med livet ut, släpper han mig så faller jag fan i bitar, du är det absolut bästa som har hänt mig. Jag hade inte vart här utan dig. Du får mig verkligen att stå på benen. Du har hjälp mig med allt det dåliga så det har blivit bra. Hela mitt liv är bra för att du finns med i mitt liv. Det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig. Jag klarar mig verkligen inte utan dig! jag älskar dig mest av allt och kommer alltid att göra det. Du är helt jävla fantastisk. Du finns alltid där för mig i exakt alla lägen. Du är den som vet exakt allting om mig. När jag är med dig så känner jag mig som en fri fågel, när jag har dig i min närhet så känns allt perfekt. Men när jag är hemma och du inte är här med mig så känns allt meningslöst och dåligt :( jag vill ha dig här hos mig, helatiden! Du är allt jag någonsin önskat! Du är så otroligt perfekt, fantastisk, underbar & allt. Du är allt för mig.
Åh, älskling. Jag kan inte förklara dig med ord! Jag bara älskar dig såå otroligt, mest av allt.
Utan dig, ingen mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0