förlåt ;/ ....

att jag inte har bloggat på typ en månad ...
men ska börja igen.
tänkte berätta om lite vad som har hänt.

Pappa flyttade ju till bräcke för snart en månad sen. Då flyttade mamma också till bräcke. För att, dom hade bestämt att jag skulle vara hos pappa varannan vecka. Jag är hos mamma nu. Kommer till pappa nu på lördag.
Det suger att bo i bräcke, för att alla mina kompisar bor i härnösand, nästan alla iallafall. Speciellt min pojkvän. Det är ju honom jag saknar som mest. Vi kan inte ses lika ofta. Måste ha skjuts till varandra. Ibland kan ingen av föräldrarna skjutsa och då kan vi inte vara med varandra. Så ja, det är väldigt jobbigt.
Sebastian, min pojkvän. Han åkte ju utomlands den 25 december, till turkitet. Han kom hem den 1 januari. Gud vad jag saknade hoom. Jag saknade honom så mycket att jag grät. Men vi var med varandra dagen då han kom hem. Då sov han över hos mig i två härliga dagar. Jätte mysigt.
Sen kom vi till nyår dårå:
29 december - Sov över med ellen och isadora (2 nya kompisar i min nya klass) hemma hos isadora och firade nyår med dom

30 december - firade nyår med mamma

31 december - firade nyår med pappa, låssas mamma och låssas syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0