I'm gonna be right here, whatever it takes, or how my heart breaks

Haha ja rubriken stämmer ganska bra då.
Nu tänkte jag berätta det jag har fått reda på. Det här kommer typ bli som en histora, men jaja skitsamma. För ca 8 månader sen så flyttade jag till bräcke, vilket jag inte ville. När vi hade flyttat hit till bräcke, då mådde jag vääldigt dåligt under en väldigt lång period och ville inget annat än att ta mitt liv för då trodde jag att allt skulle bli bättre. Men mina älskade vänner & min fina pojkvän sa till mig att verkligen inte ta självmord för världen skulle typ inte bli detsamma utan mig. Men sen började allt bli bra igen & jag började sakta, men säkert, att må bra igen. Men inte riktigt. Jag mådde fortfarande dåligt. Mamma insedde inte det förns i mitten på denna månad ungefär. Så vi satte oss ner & pratade. Vi tog upp 5 alternativ som vi skulle fundera på. Sen fick socialtjänsten reda på det på nåt konstigt sätt & dem gav oss inte så mycket tid för dem var orolig för mig. Vi har ännu inte kommit fram till något bra alternativ, och soc ger oss inte mer tid heller. Så nu på söndag så ska vi till soc och då ska dom bestämma ett alternativ åt oss. Usch, hatar det här. Livet suger bra mycket ibland. Men men. Vi får väl se nu på söndag vad soc ger oss för alternativ.. hoppas på att det är ett bra & skickligt alternativ bara..

För övrigt så gör jag inte så mycket just nu. Tänker mest.. vill ha min pojkvän här just nu & bara krama om han. Behöver han nu♥

Får se om jag orkar blogga mer ikv.. annars hör jag av mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0