Lördag, hemgång....

Hej!
Jag & älskling vaknade vid tio tiden och gick upp och åt frukost och fixade oss. Sen dess har vi bara myst på och så. Har faktiskt inte gjort så mycket mer. Snart måste jag börja packa ner mina saker också.. åker hem ikv :(( ååh, jag vill stanna kvar i några dagar hemma hos min underbara pojkvän. Men jag får inte för pappa därför att han vill tydligen rå om mig lite bara för att jag ska till mamma imorgon. Aja.. kommer kännas väldigt jobbigt att åka hem ifrån min älskling, för jag vet nämligen inte när vi ses nästa gång heller..
Näe nu ska jag ta & umgås med min pojkvän innan jag ska hemmåt.
Hör av mig mer när jag är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0