myser m. Elin och Robin

Hejsan guys. Just nu sitter jag i soffan med Elin, Robin & min dator i mitt knä. Fast dom kollar på tv & jag bloggar :)) tänkte berätta lite om idag :)

Isa och jag somnade vid 04:00 tiden ungefär, och vaknade vid 12 ungefär. Vid ett åkte jag hem till Robin, och ni vet redan vem det är! När jag kom hem till robin så fixade jag mej lite snabbt. Sen vid halv tre så mötte jag emilia på grönan, eller vid entrén. Fick världens största kram! Har inte träffat henne på 1½ år nästan ju! Men aa iallafall. Jag åkte typ alla möjliga karuseller. Åkte b la Extreme, flygande mattan, Frittfall, Insane, Jetline, Katapulten, kättingflygaren, Twister & vilda musen. Sen var vi även in i Lustiga huset, spökhuset, skrattkammaren, och Pettsons och Findus värld ;) hahah! Minnen man aldrig glömmer.Vi måste verkligen träffas oftare. Älskar dig bästavän♥

Btw imorgon åker jag till världens bästa Angelica & sover där med sötnosen Sofia. Så räkna inte med nån bra uppdatering. Kanske blir något lilla enstaka inlägg, men det tror jag faktiskt inte. Har inte träffat Angelica på ganska länge. Sen har jag aldrig träffat Sofia. Så vill tillbringa den lilla tid jag har här, tillsammans med dom sötnosarna. Blir nog uppdatering då jag kommmer hem till Robin igen, den 15:e.
Så vi hörs antingen imorgon eller på fredag!

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0