Nu: film

Hej!
Kom till min älskling vid 15:30 tiden. Hann inte mer än att plinga på dörren, han öppnar den direkt och nästan kysser och kramar ihjäl mig, sen sa han ''älskling, jag har saknat dig som en dåre''. Då hoppade jag på han och kramade om honom hårt, sen sa jag ''älskling, jag har saknat dig som jag vet inte vad''.
bättre får man leta efter. Asså shit!, Jag har världens bästa pojkvän,
ÄLSKLING, LÄMNA MIG ALDRIG.♥

Nu ska vi snart sätta på en film och mysa ner oss i hans sköna säng :) Btw eftersom vi hade 8 månader i tisdags och jag var i stockholm då & kunde ej fira med honom, så ska vi fira 8 månader imorgon istället! Blir att fira det på stan, myys!♥ Bloggar nog imorgon kväll. Tror inte jag hinner blogga något på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0