tears from heaven

Hej bebisar!
Har verkligen inte kunnat blogga på hela dagen. Har varit upptagen hela dagen faktiskt. Mamma väckte mig vid halv tio för vi hade tid för möte hos soc vid tolv. Så jag klev upp och åt frukost & fixade mig. Sen vid 11 tog vi bussen till soc och hade möte med dom. Sen vid halv två åkte vi hem igen och ja.. Idag kl. 5 på morgonen ( eller säger man imorgon? iaf den 31 juli kl.05:00 ) så åker jag, Elin, Isadora, Emma, Elise, Robin, älskling, pappa, mamma och min låtsasmamma till Åland. Jag, mamma, älskling och Isadora blir bara där i 1½ vecka, för att vi orkar inte vara där längre än så. Resten blir där i 2 veckor. Men jag måste informera om en sak. Under den 1½ veckan jag är där så kommer jag inte blogga för jag kommer att vara fullt upptagen med massa annat. Kommer såklart skriva när jag är hemma! Men under tiden jag är på Åland så blir det inget bloggande alls, tyvärr!
Det känns väldigt skönt att min pojkvän följer med till Åland, eftersom jag inte har träffat honom på drygt en vecka. Hade aldrig klarat mig utan honom i 1½ vecka på åland heller..

Nu tänkte jag komma till alternativet som soc bekräftade för oss att dom hade bestämt under mötet vi hade idag..
Mamma får hela vårdnaden om mig, och jag bor hos pappa några dagar på jullov, psklov, sportlov,  höstlov, jullov osv. och på sommarlovet bor jag hos pappa halva lovet..

Känns ganska bra faktiskt. Jag är ganska så lättad. Nu vill jag att det ska vara såhär. Nu får ingenting annat komma i vägen, för nu mår jag super bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0