azum dag

Tjoo!

Kom hem för en halvtimme sen! Har ätit lite mat och duschat och lite sånt. Har varit med Sandra hela dagen, och vi har haft så grymt kul! Orkar inte berätta allt vi gjorde, men en sak kan jag iallafall säga. Vi satt på ett café och åt paj. Men vi hade iallafall grymt kul! Var faktiskt jätte kul att både få träffa och vara med Sandra eftersom de var sjukt längesen. Men sandraaa, vi måste vara med varandra oftare och inte som det är nu, det funkar inte. Vi måste verkligen ändra på detta!!!

Imorgon ska jag bara vara hemma med mamma och ta det lungt, en hemmadag sådär lixom. Kan vara ganska skönt! Nejmen jag vill umgås med mamma nån gång och inte bara vara med kompisar hela tiden. Sen imorgon när jag åker till Sebastian så träffar jag inte mamma på mer än en vecka sen heller, för på Måndag ska jag till pappa, vilket jag egentligen ska på söndag och sen blir jag där i en vecka, sen på frn söndagen kommer jag till mamma, satt jag vill ta en dag med mamma imorgon. Så det blir kanske inte sååå himla mycket bloggning!

Kommentarer
Postat av: ssandraemiliaa

vi hade sjukt kul hjärtat! :)

ja, vi måste verkligen ändra på detta och vara med varandra oftare! <3

2011-06-06 @ 12:43:32
URL: http://ssandraemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0