ganska lyckad kväll/natt

Hej på er!
Hej på er!
Kvällen och natten vart ganska så lyckad! Förutom att det blev lite bråk o tjaffs mellan mig och älskling. Men Camilla hjälpte oss att prata ut, så allt löste sig tillslut!
Vi alla möttes inne i stan och tog bussen hem till älskling. Där började vi dricka lite smått. Sen tog vi fram massa godis. Sen vid 10 tiden så började vi fira midsommar ;) jag, älskling, Isadora & Sebbe (camillas pojkvän) somnade vid 2 tiden på morgonen och dem andra somnade lite senare tror jag, haha! Men allting slutade bra iallafall, som tur var!!! Vaknade vid 11... va ganska trött, men tog mig upp ändå, för jag och älskling ska ju hem till mig idag. Jag har precis fixat mig och nu ska älskling ta en dusch. Vid 2 tar vi bussen hem till mig. Om det blir fint väder så ska vi sitta ute på altan eftersom jag är hos pappa, har vi bestämt. Kommer till mamma imorgon och då följer älskling med såklart! Sen på Tisdag så åker han hem. ÅÅh, kommer sakna han!
Men nu ska jag kila iväg, vi hörs senare!
Lite bilder kanske?;
HAHAHAHA beatrice i kylskåpet :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0