mer info om mitt sommarlov

Fredag 24/6 firar midsommar hos älskling med massa kompisar
Lördag 25/6 åker hem till mig
Söndag 26/6 älskling sover hos mig
Måndag 27/6 älskling sover hos mig
Tisdag 28/6 älsklingen åker hem och jag slappar hemma
Onsdag 29/6 slappdag
Torsdag 30/6 inget bestämt
Fredag 1/6 inget bestämt
Lördag 2/7 Älskling kommer hit
Söndag 3/7 älskling sover här
Måndag 4/7 Älskling åker hem
Tisdag 5/7 slappdag
Onsdag 6/7 gå på stan med Sandra
Torsdag 7/7 packa
Fredag 8/7 Packa
Lördag 9/7 Älskling kommer förbi över dagen, sen på kvällen åker han hem
Söndag 10/7 åker till stockholm med Elin till hennes pojkvän. Har tänkt träffa massa vänner där
Måndag 11/7 Stockholm
Tisdag 12/7 Stockholm
Onsdag 13/7 Stockholm
Torsdag 14/7 Stockholm
Fredag 15/7 Stockholm
Lördag 16/7 Stockholm
Söndag 17/7 Stockholm, men åker hem på kvällen
Ja, jag har ju glömt att berätta det här på bloggen då. Men nu är det såhär att den 10 juli så åker jag och min syster Elin upp till stockholm där hennes pojkvän Robin bor. Och där blir vi i en vecka. Kommer sakna alla grymt mycket. Mest av allt min underbara pojkvän! Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan han i en hel jävla vecka!
Men nu ska jag bara fixa mig, sen ska jag och älskling åka till härnösand och möta upp alla i stan. Sen åker vi alla hem till han och firar midsommar där! Kommer hem någon gång vid två tiden imorgon. Om vi inte är bakfulla så, haha!
Älskling, jag älskar dig grymt mycket!
Ingen eller inget ska få komma emellan oss och sära på oss.
Jag kommer aldrig lämna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0