SKA SOVA NU

förlåt att jag inte bloggade igår när jag kom till pappa. Men jag orkade inte och hade ingen lust. Iaf så vare skola idag. Var med Isadora hela dagen. Ska kanske vara med Louise en stund imorgon efter skolan. Har bara varit med henne 1 gång på skolan annars. Så det ska bli kul! Efter skolan idag så gick jag hem och bara slappade. Vid 17 kom Elin (min storasyster) hem. Då umgicks jag med henne i typ 2 timmar. Vi var ute & gick och bara pratade. Skönt när de finns någon man verkligen kan prata med. Någon som man verkligen kan prata ut med och någon som verkligen hjälper en. Och nu sitter jag här. Jag ska sova nu, vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0