film nu

Hejsan!
Kom hem för 1½ timme sen & är ganska slut & trött efter den här dagen. Men var iallafall skitkul att träffa camilla. Orkar inte skriva så mycket nu, satt A. Men jag & camilla satt först & fika och pratade, sen tog vi även en liten runda på stan. Var välgit skönt att få träffa camilla. Hade faktiskt saknat henne som en dåre!

Men nu är både jag & älskling så trött & slut efter denna dag så nu ska vi ta & kolla på film.
Imorgon slutar jag vid halv tre & då åker jag till sebbes skola & väntar där på han,
för han slutar vid halv fyra och efter han har slutat så åker vi in till stan & handlar lite,
sen åker vi hem till honom på kvällssidan & bara myser framför tv:n.
Får se om jag ens hör av mig imorgon.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0