hemgång

Tjena!

Jag & älskling kom hem till han för typ 2 timmar sen och jag ska snart börja packa ner mina saker för de är ganska mycket att packa ner. Har ju trots allt varit här i 2 veckor, vill vara här längre. Men jag saknar både, mamma, pappa, Elin & mina vänner♥ Så det blir skönt att få träffa mamma idag iaf.

Jag & älskling planerade btw lovet igår och vi bestämde att jag ska till han på fredagen nästa vecka och blir där tills måndag för skolan börjar på Tisdag. Sen är det skolavslutning på fredagen om ungefär 2 veckor. Så snart är det sommarlov. Ganska skönt faktiskt. Då får jag känna mig fri! Måste även planera sommarlovet. Men de blir svårt, men ska försöka iallafall!

Näe, nu ska jag ta och mysa med min älskling även om vi har flera timmar på oss. Vet inte riktigt vad vi ska göra, menmen. Vi hittar på något, det gör vi ju alltid satt.

Hör av mig när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0